Son Güncelleme:
05/04/2022 - 08:19

ODTÜ Konut Tahsis Yönergesine göre tahsis edilmiş olan lojmanlar ile ilgili Kamu Konutları Yönetmeliği ve Üniversite Yönetiminin belirlediği esaslara uygun olarak her türlü idari işlemlerin yapılması, lojmanların kullanım süresi içerisinde oluşabilecek sorunların giderilmesi ve bakımlarının yaptırılması, Rektörlük Makamınca ilgili mevzuat göz önüne alınarak düzenlenen kira bedelleri ve yakıt, bakım, onarım giderleri ile ilgili idari işlemlerin uygulanması ve takibi Sosyal Tesisler Müdürlüğü'nün görev ve sorumluluğundadır. Üniversitemiz Yerleşkesi içerisinde lojmanların idari işlemleri Misafirhane binası ve ODTÜ Kent Konut Ofisinden yürütülmektedir.


ODTÜ Harita