Konut Kira Artışı
Değerli Mensuplarımız,
Değerli Mensuplarımız,
Misafirhane rezervasyonlarınız için;
https://misafirhane.metu.edu.tr/rezervasyon
Üniversitemiz misafirhanelerinde konaklama ücretleri güncellenmiş olup, 15 Ocak 2025 tarihi itibarıyla rezervasyon işlemleri yalnızca online sistem üzerinden gerçekleştirilmeye başlanmıştır. Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden kullanılan "Misafirhane Talep Formu" ve stm@metu.edu.tr adresindeki "Rezervasyon Formu" 15 Ocak 2025 tarihi itibarıyla devre dışı bırakılmıştır.
Üniversitemiz misafirhanelerinden konaklama bedeli günellenerek yapılacak rezervasyonlar 15 Ocak 2025 tarihinden itibaren online sistem üzerinden gerçekleştirilecektir.
Bu yenilik ile birlikte, hizmet kalitesini ve hizmetlerin erişilebilirliğini artırmak, günümüz standartlarına uygunluğu sağlayarak, etkin ve pratik bir rezervasyon süreci sunmayı hedeflemekteyiz.
Mevcut olarak EBYS üzerinden kullanılmakta olan "Misafirhane Talep Formu" ve stm@metu.edu.tr web sayfamızdaki rezervasyon formu kullanılmayacaktır.
Değerli Mensuplarımız,
Üniversitemiz birimlerinde görev yapan akademik mensuplarımıza sıra tahsisli olarak 2025 yılı içerisinde tahsis edilecek lojmanlar, ODTÜ Konut Tahsis Usul ve Esaslarının 4. maddesi gereği dağıtımı yapılacaktır.
Değerli Mensuplarımız,
Üniversitemiz birimlerinde görev yapan İdari Personele sıra tahsisli olarak ayrılan lojman kontenjanlarından 2025 yılı içerisinde boşalacak lojmanların ODTÜ Konut Tahsis Usul ve Esaslarının 4. maddesi gereği dağıtımı yapılacaktır.
Değerli lojman sakinleri;
Sosyal Tesisler Müdürlüğü olarak hizmet kalitemizi artırarak ve iş süreçlerimizi sürdürülebilir hale getirmek amacıyla konutlarda oluşan bakım onarım taleplerinizin stmkonut@metu.edu.tr mail adresine iletilmesi gerekmektedir.
Mümkün oldukça taleplerin yazılı iletilmesini önemsemekteyiz.
İlginiz ve iş birliğiniz için teşekkür ederiz.
Saygılarımla.
Değerli Mensuplarımız,